Naša webová stránka používa súbory cookie potrebné na základnú prevádzku. Pre širšiu funkcionalitu môžete povoliť cookies marketingového typu, čím akceptujete Informáciu o správe údajov.

Všeobecné podmienky

Všeobecné podmienky služby (ďalej len „Podmienky používania“) obsahujú všeobecné podmienky používania internetového obchodu grandohome.sk prevádzkovaného spoločnosťou UMAX KFT. ako poskytovateľom služieb („Poskytovateľ služieb“). Prosím, používajte naše služby len vtedy, ak súhlasíte so všetkými jej bodmi a považujete ich za záväzné. Tento dokument nebude uložený, bude uzavretý iba v elektronickej podobe (nepovažuje sa za písomnú zmluvu) a neodkazuje na kódex správania. V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa prevádzky internetového obchodu, procesu objednávania a doručovania sme Vám k dispozícii na uvedených kontaktných údajoch.

Tieto Všeobecné podmienky sú nepretržite k dispozícii na nasledujúcej webovej stránke: https://grandohome.sk/general-terms-and-conditions/ a možno si ich stiahnuť a vytlačiť z nasledujúceho odkazu:

Všeobecné podmienky

ÚDAJE POSKYTOVATEĽA:

Názov poskytovateľa služieb: UMAX KFT.
Sídlo poskytovateľa služieb je: 1211 Budapest, Duna lejáró 4-10.
Kontaktné údaje poskytovateľa služieb a pravidelne používaná e-mailová adresa na kontaktovanie používateľov: info@grandohome.sk
IČO: 01 09 937324
Daňové číslo: 12632022-2-43
Názov registrujúceho orgánu (obchodný súd): Podnikový súd Hlavného mesta
Jazyk zmluvy: maďarčina
Údaje poskytovateľa hostingu: Full Hosting
5231 Fegyvernek, Dózsa Gy. út 32. E-Mail: info@fullhosting.hu

1., Základné ustanovenia:

1.1 Otázky neupravené v týchto predpisoch, ako aj výklad týchto predpisov sa riadia maďarským právom, najmä zákonom V z roku 2013 o Občianskom zákonníku (ďalej len „Občiansky zákonník“) a o niektorých otázkach elektronických komerčných služieb a služieb súvisiacich do informačnej spoločnosti CVIII z roku 2001 (Elker. tv.) Zákon a 45/2014 o podrobných pravidlách zmlúv medzi spotrebiteľom a podnikom. (II. 26.) k príslušným ustanoveniam nariadenia vlády. Kogentné ustanovenia príslušných právnych predpisov platia pre zmluvné strany bez osobitných ustanovení.

1.2 Tieto Pravidlá sú účinné od 25. mája 2018 a zostanú v platnosti až do odvolania. Poskytovateľ služby je oprávnený jednostranne meniť Pravidlá. Poskytovateľ služby zverejní zmeny na webovej stránke 12 dní pred nadobudnutím ich účinnosti. Používaním webovej stránky používatelia akceptujú, že sa na nich automaticky vzťahujú všetky predpisy súvisiace s používaním webovej stránky.

1.3 Poskytovateľ služby si vyhradzuje všetky práva týkajúce sa webovej stránky, akejkoľvek jej časti a obsahu, ktorý sa na nej vyskytuje, ako aj šírenia webovej stránky. Sťahovanie, elektronické ukladanie, spracovanie a predaj obsahu, ktorý sa objavuje na webovej stránke alebo akejkoľvek jej časti, je bez písomného súhlasu poskytovateľa služieb zakázané.

2., Registrácia/Nákup

2.1 Kúpou/registráciou na stránke Používateľ vyhlasuje, že si prečítal a akceptuje podmienky týchto VOP a Informácie o správe údajov zverejnené na stránke a súhlasí so správou údajov.

2.2 Užívateľ je povinný pri nákupe/registrácii uviesť vlastné reálne údaje. V prípade nepravdivých údajov uvedených pri nákupe/registrácii alebo súvisiacich s inou osobou je výsledná elektronická zmluva neplatná. Poskytovateľ služby vylučuje svoju zodpovednosť, ak Používateľ využíva jeho služby v mene inej osoby s údajmi inej osoby.

2.3 Poskytovateľ služby nenesie žiadnu zodpovednosť za meškanie dodávky alebo iné problémy či chyby, ktoré možno spätne vysledovať k chybne a/alebo nepresne poskytnutým údajom Používateľom.

2.4 Poskytovateľ služby nenesie zodpovednosť za škody, ktoré vzniknú v dôsledku zabudnutia hesla Používateľa alebo ak sa heslo stane prístupné neoprávneným osobám z akéhokoľvek dôvodu, ktorý nemožno pripísať poskytovateľovi služby.

3., Rozsah produktov a služieb, ktoré je možné zakúpiť

3.1 Vystavené produkty je možné objednať online a telefonicky. Ceny zobrazené pri produktoch sú v HUF a zahŕňajú zákonnú DPH. Neúčtujú sa žiadne samostatné náklady na balenie.

3.2 Poskytovateľ služby vo webovom obchode podrobne zobrazuje názov a popis produktu a zobrazuje fotografie produktov. Obrázky zobrazené na produktovom liste sa môžu líšiť od skutočných a môžu byť použité ako ilustrácie. Nezodpovedáme za rozdiel medzi obrázkom zobrazeným v internetovom obchode a skutočným vzhľadom produktu.
Chceli by sme upozorniť našich vážených zákazníkov, že popisy produktov, údaje o produktoch a názvy uvedené na našej stránke sú nahrávané na našu stránku na základe údajov zverejnených alebo poskytnutých jednotlivými výrobcami a našimi dodávateľmi. Robíme všetko pre to, aby sme zabezpečili presnosť údajov a akékoľvek nepresnosti, ktoré sa môžu vyskytnúť, neustále opravujeme. Nezodpovedáme za nepresné alebo nesprávne údaje poskytnuté výrobcami alebo našimi dodávateľmi.

3.3 V prípade zavedenia akciovej ceny bude Poskytovateľ služby plne informovať Užívateľov o akcii a jej presnom trvaní.

3.4 Ak sa napriek všetkej starostlivosti Poskytovateľa služby na Internetovom obchode zobrazí nesprávna cena, najmä s ohľadom na zjavne nesprávne, napr. za cenu EUR „0“ alebo EUR „1“, ktorá sa výrazne líši od všeobecne známej, všeobecne uznávanej alebo odhadovanej ceny produktu, alebo ktorá sa môže objaviť v dôsledku systémovej chyby, potom Poskytovateľ služby nie je povinný dodať produkt za nesprávnu cenu, ale môže ponúknuť dodanie za správnu cenu, po vedomí ktorej môže zákazník od svojho zámeru kúpy upustiť.

3.5 V prípade chybnej ceny existuje nápadný rozdiel v hodnote medzi skutočnou a uvedenou cenou produktu, čo si bežný spotrebiteľ musí okamžite všimnúť. Na základe V. zákona z roku 2013 Občianskeho zákonníka (Ptk.) zmluva vzniká vzájomným a jednomyseľným prejavom vôle zmluvných strán. Ak sa zmluvné strany nevedia dohodnúť na zmluvných podmienkach, t.j. nedôjde k prehláseniu vyjadrujúce vôľu zmluvných strán vzájomne a jednomyseľne, nemožno v tomto prípade hovoriť o platne uzavretej zmluve, z ktorej vyplývajú práva a povinnosti. Na základe toho sa objednávka potvrdená za nesprávnu/nesprávnu cenu považuje za neplatnú zmluvu.

4., Proces objednávky

4.1 Objednávku môže vykonať ako hosť (zadá potrebné údaje, ale neregistruje sa) alebo ako registrovaný užívateľ (zákazník si musí vytvoriť osobný účet vo webovom obchode zadaním svojich údajov stlačením tlačidla „vytvoriť účet“. Tu zadané údaje je možné kedykoľvek neskôr zmeniť).

4.2 Užívateľ si vyberie produkt, nastaví požadované množstvo a vloží vybrané produkty do košíka. Používateľ si môže kedykoľvek prezrieť obsah košíka kliknutím na ikonu „košík“.

4.3 Ak chce Používateľ pridať do košíka ďalší produkt, môže sa vrátiť do internetového obchodu (tlačidlo „Pokračovať v nákupe“). Ak si neželáte kupovať ďalší produkt, skontrolujte množstvo produktu, ktoré chcete kúpiť. Ak chcete, môžete zmeniť množstvo, ktoré je možné dokončiť kliknutím na tlačidlo "Aktualizovať košík". Obsah košíka môžete vymazať kliknutím na ikonu „Zrušiť“ alebo pokračovať v nákupe stlačením tlačidla „Prejsť k pokladni“.

4.4 Užívateľ je presunutý do Pokladne, kde zadá doručovacie údaje (pre registrovaných zákazníkov sa tieto automaticky zobrazujú), následne spôsob doručenia/platby, ktorých typy sú nasledovné:

4.5 Spôsob doručenia:

Kuriérska služba (zadarmo)

4.6 Spôsoby platby:

Bankovým prevodom: Hodnotu objednaných produktov musí užívateľ previesť na bankový účet v potvrdzovacom e-maili do 3 dní. Po pripísaní čiastky na bankový účet Poskytovateľa služby je Užívateľ oprávnený získať produkt(y) ním určeným spôsobom.

Paypal: Najpopulárnejší a najbezpečnejší spôsob online platby na svete, PayPal, je teraz dostupný v našom internetovom obchode. Aj keď ešte nemáte PayPal účet. Viac podrobností>>

Platba bankovou kartou:V našom internetovom obchode si môžete vybrať aj jednoduchú a bezpečnú službu SimplePay ako možnosť platby bankovou kartou, ktorá je jedným z popredných online platobných riešení v Maďarsku. Bezpečnosť transakcií realizovaných prostredníctvom systému SimplePay zabezpečuje IT zázemie OTP Banky. Viac podrobností>>

Ak sa vyskytne chyba alebo nedostatok v produktoch alebo cenách v internetovom obchode, vyhradzujeme si právo na opravu. V takom prípade informujeme zákazníka o nových údajoch ihneď po zistení alebo úprave chyby. Potom môže užívateľ objednávku ešte raz potvrdiť alebo od zmluvy odstúpiť.

Konečná suma na zaplatenie zahŕňa všetky náklady na základe zhrnutia objednávky a potvrdzujúceho listu. Faktúra (a ak patrí k produktu aj záručný list) je súčasťou balenia. Užívateľ je povinný pri dodaní skontrolovať balík pred kuriérom a v prípade akéhokoľvek poškodenia produktov alebo obalu je povinný vyžiadať si protokol, v prípade poškodenia nie je povinný balík prevziať. Neskoršie reklamácie bez protokolu Poskytovateľ služby neakceptuje! Balíky sú doručované v pracovné dni medzi 8. a 17. hodinou.

Po zadaní údajov môže Používateľ odoslať objednávku kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku“, avšak predtým si môže zadané údaje ešte raz skontrolovať, zaslať komentár k svojej objednávke, prípadne nám poslať e-mail na akékoľvek iné želania súvisiace s objednávkou.

POZOR: Objednávku môžete zadať len vtedy, ak ste si prečítali a akceptovali Všeobecné zmluvné podmienky. VOP si môžete prečítať otvorením odkazu nad tlačidlom Zadať objednávku v Pokladni a akceptovať ich zaškrtnutím políčka vedľa. Všeobecné obchodné podmienky obsahujú vyhlásenie spoločnosti OTP Mobil Kft o spracovaní údajov SimplePay, podľa ktorého:

"Rozumiem, že nasledujúce osobné údaje uložené spoločnosťou [UMAX Kft., 1211 Budapest, Duna lejáró 4-10]) v databáze používateľov [grandohome.sk] budú prenesené na spoločnosť OTP Mobil Kft. (1143 Budapest, Hungária körút 17-19.), ako spracovateľa údajov. Rozsah údajov prenášaných správcom údajov je nasledovný: [meno zákazníka, e-mailová adresa a telefónne číslo, fakturačná a dodacia adresa]

Charakter a účel činnosti spracovania údajov vykonávanej spracovateľom údajov možno nájsť v informačnom liste SimplePay Data Management na nasledujúcom odkaze: https://simplepay.hu/index.php/vasarlo-aff

Objednávkou užívateľ berie na vedomie, že je povinný zaplatiť.

Oprava chýb pri zadávaní údajov: Pred uzavretím procesu objednávky sa užívateľ môže vždy vrátiť do predchádzajúcej fázy, kde môže zadané údaje opraviť. Detailne: Počas objednávky je možné prezerať a upravovať obsah košíka, ak košík neobsahuje objednávané množstvo, Užívateľ môže zadať počet kusov objednávaného množstva do dátového vstupu v stĺpci množstvo (alebo použite znaky + a - na zmenu), potom stlačte tlačidlo "Aktualizovať košík". Ak si Užívateľ želá vymazať produkty z košíka, klikne na tlačidlo „Vyprázdniť košík“. Počas objednávky má Užívateľ vždy možnosť opraviť/vymazať zadané údaje.

Užívateľ po odoslaní objednávky dostane potvrdenie e-mailom. Ak toto potvrdenie Používateľ neobdrží v predpokladanom termíne podľa charakteru služby, najneskôr však do 48 hodín od odoslania objednávky Používateľa, je Používateľ zbavený ponukovej alebo zmluvnej povinnosti. Objednávka a jej potvrdenie sa považujú za prijaté Poskytovateľom služby alebo Používateľom, keď sa mu stane dostupným. Poskytovateľ služby vylučuje svoju zodpovednosť za potvrdenie, ak potvrdenie nedostane včas, pretože Používateľ pri registrácii zadal nesprávnu e-mailovú adresu, alebo pretože úložný priestor prislúchajúci kontu je plný, takže Používateľ nemôže prijímať správy.

Používateľ berie na vedomie, že potvrdenie popísané v predchádzajúcom bode je len automatickým potvrdením a nevzniká ním zmluva. Zmluva vzniká okamihom, keď Poskytovateľ služby po automatickom potvrdení uvedenom v predchádzajúcom bode informuje Užívateľa v novom e-maile o detailoch objednávky a predpokladanom plnení.

5., Spracovanie a plnenie objednávok

Objednávky sa spracúvajú počas pracovnej doby. Objednávku je možné zadať aj mimo časov označených ako spracovanie objednávky, ak sa tak stane po skončení pracovnej doby, bude vybavená nasledujúci deň. Zákaznícky servis poskytovateľa služieb vždy elektronicky potvrdí, kedy môže splniť vašu objednávku.

Všeobecná lehota, do 2 pracovných dní od potvrdenia.

Na základe kúpnej zmluvy vzniká poskytovateľovi služby povinnosť previesť vlastnícke právo k veci a Užívateľ je povinný zaplatiť kúpnu cenu a prevziať vec.

Ak je predávajúci podnikateľ a kupujúci spotrebiteľ a predávajúci sa zaväzuje dodať vec kupujúcemu, prechádza nebezpečenstvo škody na veci na kupujúceho prevzatím veci kupujúcim alebo ním určená tretia osoba. Nebezpečenstvo škody prechádza na kupujúceho odovzdaním dopravcovi, ak bol prepravca poverený kupujúcim, ak prepravcu neodporučil predávajúci.

Ak je predávajúci podnikateľ a kupujúci spotrebiteľ, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, je predávajúci (podľa týchto VOP: Poskytovateľ služby) povinný sprístupniť vec kupujúcemu (Používateľovi) bezodkladne, najneskôr však do 30. dní po uzavretí zmluvy.

V prípade omeškania zo strany Poskytovateľa služby je Užívateľ oprávnený stanoviť dodatočnú lehotu. Ak predávajúci neplní v dodatočnej lehote, kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť.

Užívateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez určenia dodatočnej lehoty, ak

a) Poskytovateľ služby odmietol splniť zmluvu; posadnutosť

b) podľa dohody strán alebo z dôvodu rozpoznateľného účelu služby mala byť zmluva splnená v určenom čase plnenia - a nie v inom čase.

Ak si Poskytovateľ služby nesplní svoje povinnosti vyplývajúce zo zmluvy, pretože produkt uvedený v zmluve nie je dostupný, je povinný o tom bezodkladne informovať Užívateľa a bezodkladne mu vrátiť zaplatenú sumu.

6., Právo na odstúpenie od zmluvy

Smernica Európskeho parlamentu a Rady 2011/83/EÚ, ako aj nariadenie 45/2014 o podrobných pravidlách zmlúv medzi spotrebiteľmi a podnikateľmi. (II.26.) Spotrebiteľ môže v zmysle nariadení nariadenia vlády odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia objednaného produktu a objednaný produkt vrátiť. V prípade absencie týchto informácií má Spotrebiteľ právo uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy do 1 roka. Ak Poskytovateľ služby poskytne informáciu po uplynutí 14 dní odo dňa prevzatia produktu alebo uzavretia zmluvy, avšak do 12 mesiacov, lehota na odstúpenie od zmluvy je 14 dní odo dňa oznámenia tejto informácie.

Lehota na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy uplynie 14 dní odo dňa, keď Spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme produkt.

Spotrebiteľ môže svoje právo na odstúpenie od zmluvy uplatniť aj v období odo dňa uzavretia zmluvy do dňa prevzatia produktu.

Náklady na vrátenie produktu musí znášať spotrebiteľ, spoločnosť sa nezaviazala tieto náklady znášať.

V prípade uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy nebudú Spotrebiteľovi účtované žiadne náklady okrem nákladov na vrátenie produktu.

Spotrebiteľ nemá právo na odstúpenie od zmluvy v prípade, ak ide o nerozrobený produkt, ktorý bol vyrobený na základe pokynov spotrebiteľa alebo na jeho výslovnú žiadosť, alebo ak ide o produkt, ktorý bol jednoznačne šitý na mieru spotrebiteľa.

Spotrebiteľ tiež nemôže uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy

ak ide o zmluvu o poskytovaní služieb, po dokončení služby ako celku, ak spoločnosť začala s plnením s výslovným predchádzajúcim súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vzal na vedomie, že stráca právo na odstúpenie od zmluvy dokončenie služby ako celku;

pokiaľ ide o produkt alebo službu, ktorých cena alebo poplatok závisí od možného kolísania peňažného trhu, ktoré spoločnosť nemôže ovplyvniť, a to ani počas lehoty na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy;

pri tovare s uzavretým obalom, ktorý nie je možné po jeho otvorení vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo hygieny;

Po vrátení produktu a/alebo obdržaní vyhlásenia o zrušení Poskytovateľ služby bezodkladne, najneskôr však do 14 dní, vráti Spotrebiteľovi zaplatenú sumu vrátane poplatku za doručenie v súlade s vyššie uvedenými právnymi predpismi.

Pri vrátení peňazí používame rovnaký spôsob platby, aký bol použitý pri pôvodnej transakcii, pokiaľ Spotrebiteľ výslovne nesúhlasí s použitím iného spôsobu platby; z dôvodu uplatnenia tohto spôsobu vrátenia platby nebudú Spotrebiteľovi účtované žiadne ďalšie náklady.

Spotrebiteľ je povinný vrátiť tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od zmluvy Poskytovateľovi služby, alebo ho doručiť na adresu Poskytovateľa služby.

V prípade písomného odstúpenia od zmluvy musí spotrebiteľ zaslať vyhlásenie o zrušení do 14 dní.

Spotrebiteľ dodrží lehotu, ak vráti alebo odovzdá produkt(y) pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Vrátenie sa považuje za ukončené v lehote, ak spotrebiteľ odošle produkt pred uplynutím lehoty.

Spotrebiteľ znáša iba priame náklady na vrátenie produktu, pokiaľ sa spoločnosť nezaviazala tieto náklady znášať.

Poskytovateľ služby nie je povinný uhradiť Spotrebiteľovi dodatočné náklady vyplývajúce z voľby iného spôsobu doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Poskytovateľom služieb.

Poskytovateľ služby môže zadržať vrátenie peňazí, kým tovar (tovary) nevráti alebo kým spotrebiteľ neposkytne dôkaz o jeho vrátení: do úvahy sa berie skorší z týchto dvoch dátumov.

Ak chce Spotrebiteľ uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, môže to oznámiť písomne (buď pomocou priloženého údajového listu), telefonicky alebo aj osobne na niektorom z kontaktov Poskytovateľa služieb. V prípade písomného oznámenia poštou berieme do úvahy čas odoslania na poštu a v prípade telefonického oznámenia čas odoslania telefonicky. V prípade oznámenia poštou, poskytovateľ služieb akceptuje oznámenie ako doporučenú zásielku alebo balík. Objednaný produkt môžete vrátiť Poskytovateľovi spotrebiteľských služieb poštou alebo prostredníctvom kuriérskej služby.

Spotrebiteľ zodpovedá len za znehodnotenie vyplývajúce z používania, ktoré presahuje použitie potrebné na zistenie povahy, vlastností a prevádzky produktu.

45/2014 o podrobných pravidlách zmlúv medzi spotrebiteľom a podnikateľom. (II.26.) Nariadenie vlády je dostupné tu.http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf

Smernica Európskeho parlamentu a Rady 2011/83/EÚ je dostupná tu .

Spotrebiteľ sa môže obrátiť na Poskytovateľa služieb aj s ďalšími sťažnosťami na kontaktných údajoch uvedených v týchto pravidlách.

Právo na odstúpenie od zmluvy sa vzťahuje len na Používateľov, ktorí sa kvalifikujú ako spotrebitelia podľa Občianskeho zákonníka.

Právo na odstúpenie od zmluvy neprináleží spoločnosti, teda osobe, ktorá vykonáva svoje povolanie, samostatné zamestnanie alebo podnikateľskú činnosť.

7., Postup pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy:

Ak chce Spotrebiteľ využiť právo na odstúpenie od zmluvy, musí svoj úmysel odstúpiť od zmluvy uviesť prostredníctvom kontaktných údajov Poskytovateľa služby.

Spotrebiteľ uplatní svoje právo na odstúpenie od zmluvy v lehote, ak svoje vyhlásenie o odstúpení od zmluvy odošle pred uplynutím 14. dňa od prevzatia produktu. V prípade písomného zrušenia stačí do 14 dní zaslať vyhlásenie o zrušení. V prípade oznámenia poštou sa berie do úvahy dátum odoslania, v prípade oznámenia e-mailom alebo faxom sa berie do úvahy čas odoslania e-mailu alebo faxu.

V prípade odstúpenia od zmluvy musí Spotrebiteľ bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa oznámenia o odstúpení od zmluvy, vrátiť objednaný produkt na adresu Poskytovateľa služby. Lehota sa považuje za zachovanú, ak produkt odošlete pred 14-dňovou lehotou (nemusí teda prísť do 14 dní). Zákazník znáša náklady, ktoré vznikli v súvislosti s vrátením tovaru z dôvodu uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy.

Poskytovateľ služby však nie je povinný uhradiť Spotrebiteľovi dodatočné náklady vyplývajúce z voľby iného spôsobu doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Poskytovateľom služieb. Spotrebiteľ uplatňuje svoje právo na odstúpenie od zmluvy aj v období medzi dňom uzavretia zmluvy a dňom prevzatia produktu.

Pri kúpe a predaji viacerých produktov, ak sú jednotlivé produkty dodané v rôznom čase, môže zákazník uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia posledného dodaného produktu alebo produktu pozostávajúceho z viacerých položiek alebo kusov.

8., Záruka, záruka

Chybný výkon

Oprávnený plní nesprávne, ak služba v čase plnenia nezodpovedá kvalitatívnym požiadavkám ustanoveným zmluvou alebo právnymi predpismi. Oprávnený neplní nesprávne, ak nositeľ práva v čase uzatvárania zmluvy o chybe vedel alebo o chybe v čase uzatvárania zmluvy vedieť mal.

Ustanovenie, ktoré sa v zmluve medzi spotrebiteľom a podnikateľom odchyľuje od ustanovení tejto kapitoly o záruke na príslušenstvo a záruke v neprospech spotrebiteľa, je neplatné.

Záruka na príslušenstvo

V akých prípadoch môže Používateľ uplatniť svoje právo zo záruky na príslušenstvo?

V prípade chybného plnenia zo strany Poskytovateľa služby môže Používateľ uplatniť u Poskytovateľa služby záručný nárok v súlade s pravidlami Občianskeho zákonníka.

Aké práva má používateľ na základe svojej reklamácie na príslušenstvo?

Používateľ môže podľa svojho výberu využiť nasledujúce doplnkové záručné nároky: môže požiadať o opravu alebo výmenu, pokiaľ splnenie nároku zvoleného používateľom nie je nemožné alebo by pre spoločnosť znamenalo neprimerané dodatočné náklady v porovnaní na splnenie ďalších požiadaviek. Ak ste nepožiadali alebo nemohli požiadať o opravu alebo výmenu, môžete požiadať o úmerné zníženie náhrady, alebo môže užívateľ závadu opraviť na náklady spoločnosti, alebo ju dať opraviť niekomu inému, alebo - v krajnom prípade - odstúpiť od zmluvy. Môžete prejsť z vami zvoleného práva záruky na príslušenstvo na iné, ale náklady na prechod znáša Používateľ, pokiaľ to nebolo odôvodnené alebo ak spoločnosť neuviedla dôvod.

Aká je lehota pre používateľa na uplatnenie reklamácie na príslušenstvo?

Užívateľ je povinný nahlásiť chybu ihneď po jej zistení, najneskôr však do dvoch mesiacov od zistenia chyby. Zároveň by sme vás chceli upozorniť na skutočnosť, že po uplynutí dvojročnej premlčacej doby od uzavretia zmluvy si už nemôžete uplatniť svoje práva zo záruky na príslušenstvo.

Od koho si môžete uplatniť nárok na záruku na príslušenstvo?

Užívateľ môže uplatniť svoj nárok na záruku príslušenstva voči Poskytovateľovi služby.

Aké ďalšie podmienky existujú na uplatnenie práv zo záruky na príslušenstvo?

Do šiestich mesiacov odo dňa dodania nie je okrem nahlásenia vady iná podmienka pre uplatnenie záruky na príslušenstvo, ak Užívateľ preukáže, že produkt alebo službu poskytla spoločnosť prevádzkujúca internetový obchod. Po šiestich mesiacoch odo dňa plnenia je však Užívateľ povinný preukázať, že užívateľom uznaná chyba bola prítomná už v čase plnenia.

Záruka na produkt

V akých prípadoch môže Používateľ uplatniť svoje záručné právo na produkt?

V prípade závady na hnuteľnej veci (výrobku) môže Užívateľ podľa vlastného výberu uplatniť záručný nárok na príslušenstvo alebo na výrobok.

Aké práva má používateľ na základe svojej reklamácie na produkt?

Ako reklamáciu produktu môže užívateľ požadovať iba opravu alebo výmenu chybného produktu.

V akom prípade sa výrobok považuje za chybný?

Výrobok je chybný, ak nespĺňa kvalitatívne požiadavky platné v čase uvedenia na trh alebo ak nemá vlastnosti opísané výrobcom.

V akom časovom rámci môže Používateľ uplatniť svoj nárok na záruku na produkt?

Užívateľ môže uplatniť reklamáciu na produkt do dvoch rokov od uvedenia produktu na trh výrobcom. Po tomto termíne toto právo stratíte.

Voči komu a za akých ďalších podmienok môžete uplatniť svoj nárok na záruku na výrobok?

Svoj nárok na záruku na produkt si môžete uplatniť len u výrobcu alebo distribútora hnuteľnej veci. V prípade reklamácie produktu musí užívateľ preukázať vadu produktu.

V akých prípadoch je výrobca (distribútor) oslobodený od záručných povinností na výrobok?

Výrobca (distribútor) je oslobodený od záručnej povinnosti len vtedy, ak dokáže, že:

- výrobok nebol vyrobený alebo uvedený na trh v rámci svojej podnikateľskej činnosti, príp

- podľa stavu vedy a techniky nebola vada v čase uvedenia na trh rozpoznateľná resp.

- chyba výrobku vyplýva z uplatnenia právnych predpisov alebo záväzných úradných predpisov.

Stačí, ak výrobca (distribútor) preukáže jeden dôvod na oslobodenie.

Upozorňujeme, že z dôvodu rovnakej závady nemôžete uplatniť nárok na záruku na príslušenstvo a na výrobok súčasne, súbežne. Ak je však váš nárok na záruku na výrobok úspešne uplatnený, môžete si uplatniť nárok zo záruky na príslušenstvo na vymenený výrobok alebo opravený diel u výrobcu.

Záruka

V akých prípadoch môže spotrebiteľ uplatniť svoje záručné právo?

151/2003 o povinnej záruke na niektoré predmety dlhodobej spotreby v prípade chybného plnenia. (IX. 22.) Na základe nariadenia vlády je Poskytovateľ služby povinný poskytnúť záruku, ak je užívateľ klasifikovaný ako spotrebiteľ.

Aké práva má používateľ v rámci záruky a v akom časovom rámci?

Záručná doba je jeden rok. Záručná doba začína plynúť dňom odovzdania spotrebného tovaru spotrebiteľovi, alebo ak distribútor alebo jeho zástupca vykoná uvedenie do prevádzky.

Na základe reklamácie, podľa voľby oprávnenej strany:

môže požadovať opravu alebo výmenu, pokiaľ nie je splnenie zvoleného záručného práva nemožné, alebo ak by to malo za následok neúmerné dodatočné náklady pre oprávneného - v porovnaní s plnením iného záručného nároku - s prihliadnutím na hodnotu, ktorú predstavuje služba v bezchybný stav, závažnosť porušenia zmluvy a právo na plnenie záručného práva spôsobili škodu na záujmoch; posadnutosť

môže požadovať pomerné dodanie náhrady, môže vadu opraviť na náklady oprávneného sám alebo dať opraviť niekomu inému, alebo môže od zmluvy odstúpiť, ak sa oprávnený nepodujal na opravu alebo výmenu, (...) nemôže splniť túto povinnosť, alebo ak oprávnený váš záujem o opravu alebo výmenu zanikne.

Nie je priestor na zrušenie z dôvodu nepodstatnej chyby.

Oprava alebo výmena – s prihliadnutím na vlastnosti veci a účel, ktorý nositeľ práva očakáva – musí byť vykonaná v primeranej lehote pri ochrane záujmov nositeľa práva.

Kedy je spoločnosť oslobodená od záručnej povinnosti?

Poskytovateľ služby je oslobodený od záručnej povinnosti len vtedy, ak preukáže, že príčina vady vznikla po plnení. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že pre tú istú závadu nemôžete súbežne uplatňovať nárok na záruku na príslušenstvo a na záruku, ani na uplatnenie záruky na výrobok a záruky súčasne.

Poskytovateľ služby nemá záruku nad rámec záručnej doby (odborne predpokladaná životnosť) na škody spôsobené prirodzeným opotrebovaním/zastaraním.

Poskytovateľ služby tiež nezodpovedá za žiadnu záruku alebo záruku za škody spôsobené nesprávnym alebo neopatrným zaobchádzaním po pominutí nebezpečenstva škody, nadmerným používaním, inými než uvedenými vplyvmi alebo iným nesprávnym používaním produktov.

Ak spotrebiteľ uplatní požiadavku na výmenu z dôvodu nefunkčnosti spotrebného tovaru do troch pracovných dní odo dňa kúpy (uvedenia do prevádzky), Poskytovateľ služby je povinný spotrebný tovar vymeniť za predpokladu, že nefunkčnosť bráni účelu použitia.

9., Postup v prípade reklamácie

V zmluve medzi spotrebiteľom a podnikateľom sa dohoda zmluvných strán nemôže odchýliť od ustanovení predpisu v neprospech spotrebiteľa.

Povinnosťou spotrebiteľa je preukázať uzavretie zmluvy (faktúrou alebo aj len pokladničným dokladom).

Náklady súvisiace s plnením záručnej povinnosti znáša Poskytovateľ služby (§ 6:166 Občianskeho zákonníka).

Poskytovateľ služby je povinný vyhotoviť záznam o nahlásenej záruke alebo reklamácii spotrebiteľa.

Kópia protokolu musí byť spotrebiteľovi okamžite a preukázateľne sprístupnená.

Ak sa Poskytovateľ služby nemôže pri jej nahlásení vyjadriť k plneniu záručnej alebo záručnej reklamácie spotrebiteľa, je povinný oznámiť spotrebiteľovi svoje stanovisko - v prípade zamietnutia reklamácie dôvod zamietnutia reklamácie. a možnosť obrátiť sa na zmierovací orgán – do piatich pracovných dní, a to preukázateľným spôsobom.

Poskytovateľ služby je povinný uchovávať protokol tri roky odo dňa jeho vyhotovenia a na požiadanie ho predložiť kontrolnému orgánu.

Poskytovateľ služby sa musí snažiť vykonať opravu alebo výmenu maximálne do pätnástich dní.

10., Rôzne ustanovenia

Poskytovateľ služby je oprávnený využiť na plnenie svojich povinností prispievateľa. Za jeho protiprávne správanie nesiete plnú zodpovednosť, ako keby ste sa protiprávneho konania dopustili sami.

Ak sa ktorákoľvek časť týchto Nariadení stane neplatnou, nezákonnou alebo nevymožiteľnou, platnosť, zákonnosť a vymožiteľnosť zostávajúcich častí nebude ovplyvnená.

Ak Poskytovateľ služby neuplatní svoje právo podľa Nariadení, neuplatnenie práva nemožno považovať za vzdanie sa tohto práva. Vzdanie sa akéhokoľvek práva je platné len vtedy, ak je výslovne uvedené v písomnej forme. Skutočnosť, že Poskytovateľ služby pri jednej príležitosti dôsledne nedodrží podstatnú podmienku alebo ustanovenie Nariadení, neznamená, že sa vzdáva trvať na prísnom dodržiavaní danej podmienky alebo ustanovenia v budúcnosti.

Poskytovateľ služby a Používateľ sa snažia urovnať svoje spory priateľsky.

11., Postup vybavovania reklamácií

Cieľom našej predajne je vybaviť všetky objednávky v dobrej kvalite, k úplnej spokojnosti zákazníka. V prípade, že má Používateľ akékoľvek sťažnosti týkajúce sa zmluvy alebo jej plnenia, môže svoju sťažnosť oznámiť na vyššie uvedené telefónne číslo, e-mailovú adresu, prípadne listom.

Poskytovateľ služby ústnu sťažnosť bezodkladne preskúma a v prípade potreby ju napraví. Ak zákazník nesúhlasí s vybavením reklamácie, alebo okamžité prešetrenie reklamácie nie je možné, Poskytovateľ služby reklamáciu a jej stanovisko bezodkladne zaznamená a odovzdá zákazníkovi jej kópiu.

Služba odpovie na písomnú sťažnosť písomne do 30 dní. Svoj postoj zamietajúci sťažnosť odôvodňuje. Záznam o sťažnosti a kópiu odpovede bude Poskytovateľ služby uchovávať päť rokov a na požiadanie ju predloží kontrolným orgánom.

Dovoľujeme si Vás informovať, že ak bude Vaša sťažnosť zamietnutá, môžete so svojou sťažnosťou začať postup úradného alebo zmierovacieho orgánu, a to nasledovne:

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť orgánu na ochranu spotrebiteľa:

387/2016 o ustanovení orgánu na ochranu spotrebiteľa. (XII. 2.) Podľa nariadenia vlády vo veciach správneho orgánu koná v prvom stupni okresný úrad alebo okresný úrad podľa sídla župy a v druhom stupni s celoštátnou pôsobnosťou Úrad vlády Peštianskej župy. Kontaktné údaje okresných úradov: http://jarasinfo.gov.hu

V prípade reklamácie má Spotrebiteľ možnosť obrátiť sa na zmierovací orgán, ktorého kontaktné údaje nájdete tu:


Zmierovacia rada župy Bács-Kiskun Megye

Je to názov: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Vaše telefónne číslo: (76) 501-525, (76) 501-500

Číslo faxu: (76) 501-538

Názov: Mátyus Mariann

Emailová adresa: bkmkik@mail.datanet.hu;

Zmierovacia rada župy Baranya Megye

Je to názov: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Poštová adresa: 7602 Pécs, Pf. 109.

Vaše telefónne číslo: (72) 507-154

Číslo faxu: (72) 507-152

Názov: Dr. Bodnár József

Emailová adresa: bekelteto@pbkik.hu;

Zmierovacia rada župy Békés Megye

Je to názov: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Vaše telefónne číslo: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Číslo faxu: (66) 324-976

Názov: Dr. Bagdi László

Emailová adresa: bmkik@bmkik.hu;

Zmierovacia rada župy Borsod-Abaúj-Zemplén Megye

Je to názov: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Vaše telefónne číslo: (46) 501-091, 501-870

Číslo faxu: (46) 501-099

Názov: Dr. Tulipán Péter

Emailová adresa: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

Zmierovacia rada župy Budapest

Je to názov: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Vaše telefónne číslo: (1) 488-2131

Číslo faxu: (1) 488-2186

Názov: Dr. Baranovszky György

Emailová adresa: bekelteto.testulet@bkik.hu;

Zmierovacia rada župy Csongrád Megye

Je to názov: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Vaše telefónne číslo: (62) 554-250/118 mellék

Číslo faxu: (62) 426-149

Názov: Dékány László, Jerney Zoltán

Emailová adresa: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

Zmierovacia rada župy Fejér Megye

Je to názov: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Vaše telefónne číslo: (22) 510-310

Číslo faxu: (22) 510-312

Názov: Kirst László

Emailová adresa: fmkik@fmkik.hu;

Zmierovacia rada župy Győr-Moson-Sopron Megye

Je to názov: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Vaše telefónne číslo: (96) 520-202; 520-217

Číslo faxu: (96) 520-218

Názov: Horváth László

Emailová adresa: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

Zmierovacia rada župy Hajdú-Bihar Megye

Je to názov: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Vaše telefónne číslo: (52) 500-749

Číslo faxu: (52) 500-720

Názov: Dr. Hajnal Zsolt

Emailová adresa: info@hbkik.hu;

Zmierovacia rada župy Heves Megye

Je to názov: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Poštová adresa: 3301 Eger, Pf. 440.

Vaše telefónne číslo: (36) 416-660/105 mellék

Číslo faxu: (36) 323-615

Názov: Pintérné Dobó Tünde

Emailová adresa: tunde@hkik.hu;

Zmierovacia rada župy Jász-Nagykun-Szolnok Megye

Je to názov: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Vaše telefónne číslo: (56) 510-610

Číslo faxu: (56) 370-005

Názov: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

Emailová adresa: kamara@jnszmkik.hu;

Zmierovacia rada župy Komárom-Esztergom Megye

Je to názov: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Vaše telefónne číslo: (34) 513-010

Číslo faxu: (34) 316-259

Názov: Dr. Rozsnyói György

Emailová adresa: kemkik@kemkik.hu;

Zmierovacia rada župy Nógrád Megye

Je to názov: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Vaše telefónne číslo: (32) 520-860

Číslo faxu: (32) 520-862

Názov: Dr. Pongó Erik

Emailová adresa: nkik@nkik.hu;

Zmierovacia rada župy Pest Megye

Je to názov: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Vaše telefónne číslo: (1)-269-0703

Číslo faxu: (1)-269-0703

Názov: dr. Csanádi Károly

Emailová adresa: pmbekelteto@pmkik.hu

Webová adresa: www.panaszrendezes.hu

Zmierovacia rada župy Somogy Megye

Je to názov: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Vaše telefónne číslo: (82) 501-000

Číslo faxu: (82) 501-046

Názov: Dr. Novák Ferenc

Emailová adresa: skik@skik.hu;

Zmierovacia rada župy Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye

Je to názov: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Vaše telefónne číslo: (42) 311-544, (42) 420-180

Číslo faxu: (42) 311-750

Názov: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

Emailová adresa: bekelteto@szabkam.hu;

Zmierovacia rada župy Tolna Megye

Je to názov: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Vaše telefónne číslo: (74) 411-661

Číslo faxu: (74) 411-456

Názov: Mátyás Tibor

Emailová adresa: kamara@tmkik.hu;

Zmierovacia rada župy Vas Megye

Je to názov: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Vaše telefónne číslo: (94) 312-356

Číslo faxu: (94) 316-936

Názov: Dr. Kövesdi Zoltán

Emailová adresa: pergel.bea@vmkik.hu

Zmierovacia rada župy Veszprém Megye

Je to názov: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Vaše telefónne číslo: (88) 429-008

Číslo faxu: (88) 412-150

Názov: Dr. Óvári László

Emailová adresa: vkik@veszpremikamara.hu

Zmierovacia rada župy Zala Megye

Je to názov: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Vaše telefónne číslo: (92) 550-513

Číslo faxu: (92) 550-525

Názov: dr. Koczka Csaba

Emailová adresa: zmbekelteto@zmkik.hu

Zmierovacia komisia je zodpovedná za riešenie spotrebiteľských sporov mimo súdneho konania. Úlohou zmierovacej rady je pokúsiť sa dosiahnuť dohodu medzi stranami za účelom urovnania spotrebiteľského sporu a v prípade neúspešnosti rozhoduje vo veci s cieľom zabezpečiť jednoduché, rýchle, efektívne a nákladovo úsporné presadzovanie práv spotrebiteľov. Na žiadosť spotrebiteľa alebo poskytovateľa služieb poskytuje zmierovacia rada poradenstvo o právach a povinnostiach spotrebiteľa.

V prípade cezhraničného spotrebiteľského sporu súvisiaceho s online predajnou zmluvou alebo zmluvou o poskytovaní online služieb je za postup výlučne zodpovedný zmierovací orgán pôsobiaci pri Budapeštianskej obchodnej a priemyselnej komore.

V prípade sťažnosti môže Spotrebiteľ využiť platformu EÚ na riešenie sporov online. Používanie platformy si vyžaduje jednoduchú registráciu v systéme Európskej komisie kliknutím sem. Potom môže spotrebiteľ po prihlásení podať svoju sťažnosť prostredníctvom internetovej stránky, ktorá má nasledujúcu adresu: http://ec.europa.eu/odr

Poskytovateľ služieb má povinnosť spolupracovať v rámci postupu zmierovacej rady. V rámci toho musíte zaslať svoju odpoveď zmierovacej rade a zabezpečiť účasť osoby oprávnenej na uzavretie zmieru na pojednávaní. Ak sídlo alebo sídlo spoločnosti nie je zapísané v obvode komory, ktorá prevádzkuje územne príslušný zmierovací orgán, povinnosť spoločnosti spolupracovať sa rozširuje na možnosť uzatvorenia písomnej zmluvy, ktorá vyhovuje potrebám spotrebiteľa.

Ak sa spotrebiteľ neobráti na zmierovací orgán, alebo ak konanie nevedie k výsledku, spotrebiteľ má možnosť obrátiť sa na súd za účelom urovnania právneho sporu. Žaloba sa musí začať žalobou, v ktorej musia byť uvedené tieto informácie:

súd prvého stupňa;

meno, bydlisko a právne postavenie strán a zástupcov strán;

právo na uplatnenie s uvedením skutočností, na ktorých sa zakladá, a ich dôkazov;

údaje, z ktorých možno zistiť príslušnosť a príslušnosť súdu;

jednoznačnú žiadosť o rozhodnutie súdu.

K žalobe musí byť priložená listina alebo kópia listiny, ktorej obsah sa označuje ako dôkaz.

12., Ochrana údajov

Informácie o správe údajov webovej stránky sú dostupné na nasledujúcej stránke: https://grandohome.sk/privacy-policy/

Maďarsko, Debrecín, 25.05.2018